In English

Nyhetsarkiv

02.05.2016

Widerøe er best i test på kundeservice

Widerøe ble kåret Best i Test på Call Senter dagene i Oslo 28. og 29.april.
Denne prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundesentre der Widerøe gikk seirende ut i kategorien Flyreise.

15.04.2016

Melding fra Widerøe

Widerøe's Flyveselskap AS, i likhet med de andre to norske flyselskapene, har justert sine priser i 2016. Dette er gjort ut fra en totalvurdering av markedsmessige forhold og rammebetingelser. Widerøe har ikke innført en seteavgift. Prisjusteringen varierer i størrelse avhengig av markedsmessige forhold på den enkelte rutestrekning, og tilsvarer ikke et fast beløp.

15.02.2016

Widerøe presenterer ny informasjonsavdeling

Richard Kongsteien har takket ja til stillingen som Konserndirektør for Kommunikasjon og Samfunnskontakt i ISS konsernet, og forlater stillingen som Kommunikasjonsdirektør i Widerøe 1.april.