In English

Mine reiser

AVBESTILLE ELLER ENDRE REISE

Dersom du ønsker å avbestille eller endre en reise benytter du lenkene for dette som du finner i e-posten vi sendte til deg med din kvittering (Kvittering E-ticket). Har du slettet denne e-posten kan du hente en ny ved å benytte tjenesten "Alt om min reise" under"


HENT KVITTERINGER

Om din reise er bestilt på www.wideroe.no, vil du finne dine kvitteringer her.
Oppgi epostadresse og få tilsendt en e-post med linker til kvitteringer for alle reiser bestilt på denne epostadressen for en periode.



ALT OM MIN REISE - Tjenesten er levert av Widerøe

Få tilsendt link på e-post eller SMS til siden "Min reise" med reiserute, kvitteringer og annen nyttig infomasjon om din kommende reise. Merk at denne tjenesten KUN gjelder reiser bestilt på nettsidene våre (wideroe.no)



HENT BEKREFTELSE PÅ UTFØRTE REISER - Tjenesten er levert av Widerøe

Gjelder KUN reiser bestilt på wideroe.no, og som er utført for mindre enn 6 måneder siden.
Oppgi billettnummer og epostadresse og få tilsendt en e-post med et pdf-vedlegg som bekrefter om reisen er utført.



LEGG TIL EUROBONUS-NUMMER I BESTILLINGEN - Tjenesten er levert av Widerøe

Tjenesten brukes for å legge til EuroBonus-medlemsnummer i en eksisterende bestilling hvor reisen ikke har startet. Du får en bekreftelse på e-post dersom registreringen er OK.

Tjenesten kan ikke brukes for å endre et EuroBonus-medlemsnummer.