In English

Mine reiser

AVBESTILLE ELLER ENDRE REISE

Dersom du ønsker å avbestille eller endre en reise benytter du lenkene for dette som du finner i e-posten vi sendte til deg med din kvittering (Kvittering E-ticket). Har du slettet denne e-posten kan du hente en ny ved å benytte tjenesten "Alt om min reise" under"

  • For alle billetttyper gjelder gjelder 24 timers angrefrist. Øvrige regler for endring og avbestilling varierer med billettype. Les mer om de forskjellige billettypene her.
  • Hvis du må avbestille reisen på grunn av sykdom eller dødsfall hos deg eller nærmeste familie, kan du ha krav på refusjon. Benytt da vårt skjema for refusjon.
    Her finner du mer informasjon om avbestillingsbeskyttelse.
  • Navneendring:
    Navneendring er mulig på ikke påbegynte reiser med Widerøe eller SAS (ingen andre flyselskap). Endring koster NOK 500,- pr person. Passasjertype kan ikke endres.  Bruk linken til Endring som du finner på din kvittering, og i «Andre kommentarer» opplyser du om hvem som ikke skal reise, navn på vedkommende som skal overta billett, samt mobil/e-post til ny reisende.

HENT KVITTERINGER

Oppgi epostadresse og få tilsendt en e-post med linker til kvitteringer for alle reiser bestilt på denne epostadressen for en periode.



ALT OM MIN REISE - Tjenesten er levert av Widerøe

Få tilsendt link på e-post eller SMS til siden "Min reise" med reiserute, kvitteringer og annen nyttig infomasjon om din kommende reise.



REISEINFORMASJON / REISEARKIV - Tjenesten er levert av CheckMyTrip.com

CheckMyTrip er en gratis tjeneste som

  • Alltid gir deg oppdatert reiserute for din kommende reise
  • Muligheter for å lage egen profil for å lagre reiser samt knytte egne notater til hver reise
  • Nyttig info som destinasjonsinfo, flyplassinfo, kart, veibeskrivelser, valutakalkulator, verdensur mm


HENT BEKREFTELSE PÅ UTFØRTE REISER - Tjenesten er levert av Widerøe

Gjelder KUN reiser bestilt på wideroe.no, og som er utført for mindre enn 3 måneder siden.
Oppgi billettnummer og epostadresse og få tilsendt en e-post med et pdf-vedlegg som bekrefter om reisen er utført.



LEGG TIL EUROBONUS-NUMMER I BESTILLINGEN - Tjenesten er levert av Widerøe

Tjenesten brukes for å legge til EuroBonus-medlemsnummer i en eksisterende bestilling hvor reisen ikke har startet. Du får en bekreftelse på e-post dersom registreringen er OK.

Tjenesten kan ikke brukes for å endre et EuroBonus-medlemsnummer.